Turkiet dag 6

Har mig äntligen en lugn morgon. Innan har man nästan sprungit ner på stranden för att pressa.. Men igår brände jag mig så otrolig tmycket plus att i förrgår gick vi ner från ett berg så jag har både ont i varderna och det känns som det brinner innan för kroppen för jag bränt mig så mycket. Så tar det lite lugnt just nu och inväntar lite mer sol så ska vi pressa ryggen lite, inte långt kvar tills vi kommer hem nu ju, gud så tiden går fort!
För er som fortfarande inet sett så finns jag ju även på instagram där jag uppdaterar varje dag ibland flera gånger med bilder på allt möjligt - Sofilus.
Igår åkte jag och systrarna in till staden och drack lite drinkar och skratta en massa, himla roligt. Det händer ju inte direkt i sverige en, några år kvar :)
Mer bilder på bloggen och facebook kommer när vi kommer hem och fått över dessa på min och tobbes dator, då ska ni få beundra och få vara lite avundsjuka, haha! För vad jag sett har ni haft snö och då känns det så mycket bättre att sitta här i solen ska ni veta :)
Lite oredigerarde bilder sedan veckan...

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

vad fina bilder

2012-05-16 @ 15:25:18
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0