Lauren conrad - L.A candy

Första veckan i maj kommer jag spendera i turkiet, hehe dåligt tjatig jag känner mig. Men jag är så förväntansfull, vill bara ligga på stranden och vara en hel vecka. Ja visst ska vi även hitta på saker, som att åka ut med bår en dag, ta oss upp för ett berg där en borg finns och även gå på massa marknader och fynda :) Ska blir helt otroligt skönt. Jag som annars när jag var yngre var utomlands minst en gång om året, nu var dat faktiskt 4 år sedan jag var i magaluf med Emma och innan det två år, då var jag i Bulgarien med Lina, Alexandra och Anna. Vilka minnen från dessa resor!
Denna resa blir mer familjeresa men någon utgång med systrarna ska man vell kanske klämma in ;)

Kl 14.30 idag sitter vi på tåget mot arlanda, för att sedan lyfta från marken kl 17,40 (är tanken och vi hoppas inte på några förseninger) för att sedan landa och åka buss och taxi och inte komma till hotellet föres vid 02-03 tiden inatt. Men det ska gå bra!

Var ner på stan en snabbis igår och passade då på att köpa mig en bok att läsa denna kommande vecka. Skriven på engelska tillochmed?

Nu har "The Hills" stjärnan Lauren Conrad skrivit sin första bok "L.A. Candy" som är den första av tre. Den kommer ut i sommar och handlar om en ung tjej som kommer till LA och blir huvudperson i en reality såpa. Hon medger att mycket i boken relaterar till henne själv och hennes val i livet. Men hon nämner inga namn i boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0