klara färdiga gå

Äntligen klar med allt, gick faktiskt ganska fort att göra sig klar idag. Eftersom jag är någorlunda brun så beöver jag inte sminka mig allt för mycket tycker de är finare att se naturlig ut då. Sen var kläder och allt redan utplockat.. Dock fick jag lite problem med att BHn syntes men det fixa jag snabbt med en säkerhetsnål :) Nu är frågan, bekväma skor eller obekväma skor? Jag funderar på att t aobekväma skor till festen och om vi känner att det blir utgång byta till dom snygga obekväma skorna? Det låter vell bra? (:

 

 

Såhär ser jag ut på benen efter en dusch, torr? ja jag skulle då kallade för de. haha!


Kommentarer
Postat av: johanna*

Så himla fin är du! :)

2012-05-27 @ 18:37:20
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0