Sovrummet i vårat hem!

Helgen som var har jag haft fullt upp hemma hos mamma min, jag har länge velat göra mig en säng gavel. Vilket jag denna helg fick möjlighet att göra! Jag kunde inte vara nöjdare. Skruvade ihop och målade den, sen fick jag hjälp av syster min och frakta den hem på cykeln, ja ni hörde rätt, cykeln! Våran säng är 180cm bred och denna är även ganska hög, kanske ca 1,50m! Så att frakta den hem på cykeln var inte det lättaste men det funka och kosta mig bara 100:- till syster yster, Haha! Tänkte visa er lite bilder från sovrummet, då bara mot den väggen vi har sängen då den andra sidan inte alls är klar.
Ber redan nu om ursäkt för dessa gräsliga, enligt mig tapeter! Jag verkligen hatar dom!

Dessa bilder är inte redigerade alls.

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev super fint de där ju:) Du är en riktigt händig kvinna:P Klänningarna hittade jag, tro de eller ej men på B-young. Var runt i alla butikerna ochhittade inte heller en enda klänning så tänkte att B-Young fick bli mitt sista hopp å där hittade jag två:P Lutar åt den svart/vita iaf:) Med färg på väskan osv:)

2012-03-29 @ 16:34:30
Postat av: Ida

Var har du hittade den där pallen? Jag är ute efter liknande nr vi ska flytta! Kram på dig sötnos!

2012-04-01 @ 21:35:41
URL: http://www.idasdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0