Underbara väder

Ja idag har det vart helt underbart väder ute, så jag tog med nisse på en promenad ne rpå stan och köpa hundmat, vilket behövdes. Underbart skönt var det.. Väl hemma igen fick det bli att plocka reda på i vardagsrummet knäppte några foton ni kan se här nedanför och tog även en disk innan jag slappa till lite serier. Skön dag med andra ord!

Imorgon blir det städning av sovrum och badrum (bäst att ta lite i taget) även lite packning ska jag försöka hinna med då vi i helgen åker till Falun för Dop av sötaste lilla Jack och även för lite festligheter med vänner! ska bli otroligt skönt att komma bort lite.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Oooh den var jättesnygg..

Vi har nog likadant mobilskal till våra telefoner ser jag :D

2012-03-02 @ 08:17:28
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0