Nisse - bråkmakarn

Det är alltid en kamp för oss när vi ska till och klippa klorna eller duscha Nisse här hemma, därför blir det oftast sällan det händer då jag inet gillar att stressa upp honom. Plus att han har någon fix idée att han måste kissa när man ska ta upp honom. Han märker direkt på mig att jag tänkt dessa tankar, jag började med att ta upp han innan jag hämta klosaxen, men det funka ju inte heller, sen börja vi med att älsklingen fick ta upp honom och ge honom till mig vilket funkar i periodvis, dock kissar han på en gång han kommer över till mig. Vissa gånger har jag inte ens orkat tagit kampan utan gått till djuraffären på stan och ställt han på ett bord och låtit dom klippa, vilket inte heller funkar utan kamp, men jag slipper ju klippa medans jag brottas med honom vilket är en stor lättnad. Men det är ju även saker som måste göras, idag var en sådan dag! Passade på och gjorde allt på samma gång så slipepr han stressa i onödan flera dagar (:


Kommentarer
Postat av: johanna*

Min Doris kan vara ett riktigt monster vid klocklippning hon med! Men jag brukar passa på att klippa dom när hon är riktigt utmattad och nästan helt sten död, då orkar hon inte bli lika arg:p

2012-03-13 @ 19:21:19
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0