Morning glory

Ska strax iväg till jobbet, känner mig helt död då jag vakna med förkylning och tjock i halsen! Så klar, undra hur många gånger denna vinter som jag har varit sjuk.. kan inte ens komma ihåg! Måst eju ha världens sämsta immunförsvar.

Men hoppas eran dag blir mycket bättre! Vilket jag hoppas min blir, för efter jobbet är tanken att hämta lillebror då han ska få sova här hemma. Han är väldigt lycklig över detta men igår när jag berätta att Tobbe skulle vara borta på kvällen så vart han väldigt besviken, lill killen han vill ju bar aspela massa xbox med tobbe. Men jag får försöka ställa upp i den rollen, så får se om han tycker dte är lika roligt och spel amed mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0