badhuset

 

Mamma ringde mig vid 11 tiden idag och fråga om jag hade lust att vara med Alice och Hjalmar på badhuset då dom ville bada, för sedan den 1 januari är det tydligen 18 års ålder som gäller. Så jag var en snäll syster och följde med, satt på sidan och lyssna på massa musik och knäppt lite kort då och då när dom syntes (: Himla varmt och fuktigt där inne annars gick det bra och var skönt att göra nått annat!

 

Nu väntar jag på att klockan ska slå 16 så ska vi ta en promenad och ha massa hundbus. Även imorgon ska vi ha lite hundbus, fast imorgon ska vi till stadsparken där dom varannan söndag har hundträffar, med ännu fler hundar! Så bra för socialträningen, Nisse är jag ganska nöjd med det måste absolut fin slipas då och då. Men jag har själv märkt att han har blivit en lugnare hund av att träffa fler hundar och få busa av sig. Speciallt med möten med andra personer han inte känner. Jag ser inte detta som ett problem, jag är nöjd med hur det är. Men visst är det bra för honom om han kan känna sig mer trygg och lugnare. Så länge det är på den positiva sidan så är vi med på allt! (:


Kommentarer
Postat av: Sofia

du skriver för fort gumman!! :)

2012-03-17 @ 20:21:11
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0