2 mars - Fredag

Nu vart det mycket Nisse men han är ju en väldigt stor del av mig. Idag blir det en lugn dag som vanligt, eftersom det är sportlov i skolorna och förskolorna så är det inte alls mycket jobb. Men ska strax ut på en promenad ner mot mamma och fixa lite små saker. Sol ute, dock blåser det väldigt mycket, men så länge det är sol är jag glad!

Satt även upp mig och älsklingen på en lägenhet i sandviken igår, granne med en vän och på stan så jag hoppas verkligen vi får den! har även en annan lägenhet på gång också men den ser mörk ut just nu. jag känner att jag bara vill flytta till något nytt, jag vill ha en hall och bättre kök! även komma närmare stan är nått jag vill. Tanken är att vi iallafall ska flyta till Gävle men kanske till vintern eller om ett år om vi inte skulle få ett jätte bra erbjudande på en bra trea i ett bra område.
Framtiden får utse vart vi hamnar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0