Juli redan....

..och hela 17 dagar kvar tills min födelsedag. Av någon anlednign känner jag inte alls för att fira, jag har börjat fått åldernojja, redan! Men men lite fika och besök får dte nog bli endå, roligt och träffa släkten och vännerna!
 
För de som inte har en anning om vad dom kan köpa så är det pengar jag vill ha, så jag kan köpa mig det jag behöver och vill ha. Sen vet jag att det kanske inte är så roligt och ge mig pengar, då funkar alltid ett presentkort på IKEA eller hela valbo, det kan man inte ha för lite av!
 
 
Pengar till en utomlands resa

Då menar jag mer fick pengar, jag har redan 2 inbokade resor i
höst och det skadar ju inte att ha lite mer fickpengar med sig :)
 
 
 
 
Pengar till en dator
Skulle vara skönt att för en gångs skull ha en varsin dator här hemma! :)
 
 
 
Pengar till en cykel
Tänka att få ha en egen cykel igen, så kan älsklingens mamma få tillbaka hennes! :)
 
 
Men presentkort på IKEA skadar aldrig, eller varför inte MIO eller någon annan affär.. 17 Juli är då min födelsedag, är inte helt hundre ännu om det kommer bli den dagen jag har kalas, det bestäms nog veckan innan beroende på jobb och tid till bak m.m. Men alla är ni välkommna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0