Long time no see

Jag har kommit på ett helt underbart tjej namn dom jag vill att min framtida lilla dotter ska heta! Jag bara älskar namnet! Kommer dock inte skriva de här utan de får ni reda på den dagen vi går en liten tjej :)

Sitter på rast just nu och sedan jobbar jag till kl 21 ikväll! Sen är det äntligen helg ska bli riktigt skönt.

Vad ska ni göra under helgen?
Själv blir det nog bara att slappa och lite städ då jag fortfarande inte är frisk så orkar jag knappt någonting.

Suttit denna morgon och hittat en jätte fin lampa jag vill ha till fönstrens i vardagsrummet det enda problemet är att jag måste ha hela tre stycken :/ jag som skulle spara pengar och även fick en cp dålig lön :/ så nu är frågan hur jag ska göra..


Kommentarer
Postat av: Sofia

mer foto pliiis

2012-01-28 @ 17:29:43
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0