"Du ska älska din nästa såsom dig själv"

Skönt med långhelg! klev av jobb passet i fredags kl 13 börjar igen imorgon kl 7, imorgon fyller även min underbara mamma 42år! Grattis till henne (:

Tror att jag ska ta mig en promenad strax göra lite äreenden som måste göras idag, för sen jobbar jag hela veckan då kan det bli lite knivigt med tid. Kom även på massor av ideer igår som jag vill genomföra, billiga saker också! Så nu ska jag bara invänta tre saker från mormor och morfar sedan måla lite och då har jag äntligen en fin sänggavel (: egengjord och allt. bilder och info komer sedan när den är klar (:

Just nu letar jag ett kompostgaller och ett lampskellet i storleken större om någon som läser min blogg har ett? (:

Denna "sängbotten" funderar vi på att köpa den kommer från Ikea, eller ja vi har funderat bra länge och det ser ut att bli så men det får vi ta till sommaren är det tänkt. För nu funderar vi på att dra oss utomlands i slutet på april början av maj, jag hoppas verkligen dte blir av, för den tiden är mamma med familj och mormor och morfar där, kan vi möta upp med dom några gånger (: Myyyys!


Kommentarer
Postat av: Monia

sv: åh va snällt Sofia :) Jag vill nog ha nytt sen när lillan kommit till världen - med lite fina kort på henne oså :) Då kanske du kan hjälpa mig sen? :D

2012-01-20 @ 10:05:14
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja visst är dom fina :D jag tror att det märket bara säljs på village´butiker för jag har googlat på dom och dom finns iingenstans (förutom där) :P

2012-01-21 @ 18:52:45
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0