19 - 26 september - NICE



Om lägenheten;

Sekelskifteslägenhet helrenoverad med känsla och bibehållen charm. Franska balkongdörrar och höga tak. Ligger mycket bra till vid hotell Negresco och inom 100 m finns havet med promenad anglais, matmarknad, bagerier och affärer. Ett ställe att njuta i och ett kök för matglädje och umgänge. Ett ställe att komma hem till.

80 kvm, två sovrum, två badrum, sovrum mot innergård, en balkong med morgon sol, en balkong med dag o em sol. All inredning och utrustning med hög standard.



JAG LÄNGTAR!



P.S Jag är tyvärr tillbaka på facebook. Det funkar inte då det är de enda sättet jag har kontakt med vissa. även där jag kan följa min vänner som är gravida eller har barn, vilket jag absolut inet vill missa då dom bor långt bort.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tänkte just skriva och fråga hur det gick att ta bort fb :) såg att du uppdaterat :)

2012-01-09 @ 15:20:39
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0