Onsdag - nya städdagen?

Idag ska jag ha en städdag är det tänkt.. Försöka få någon slags ordning här hemma, vilket inte alls är det lättaste. Känns som det är kläder överallt, se klagar man på att man inte har någonting att ha på sig? Tur jag börja sälja av lite på tradera nu så kan jag köpa lite nytt till sommaren.
De flesta av er vet ju också att jag försöker gå ner i vikt, har dock stått still nu i två veckor, men bättre de en att gå upp. Nu börjar det ju även bli plussgrader ute så då kan man ju börja promenera lite längre, innan frös man ju ihjäl och nisse kunde då inet gå nå längre promenader han heller stackarn.

Nej städa var det ja (:

Tycker årets vardagsrum i Big brother är sjukt läckert :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0