Lördag natt

Vart inte nå mat ute eller nå bio som tanken också var.. Jag började må dåligt mot kvällen och Tobbe var trött efter jobbet, så vi myste till med hämt mat och glass som efterätt :) jag valde kebab sallad utan lök och pepperoni (sa inget om att jag inte ville ha någon röd sås då det inte stod såhär om att de skulle vara någon sådan) när vi kom hem var det pepperoni, dock lätt att ta bort men det var även rödsås över hela salladen! Det var min mat... Fick smaka lite strips av Tobbe och åt lite sallad sen satt jag och sura resten av kvällen! Fy vad sur jag vart..

Nu har jag lugnat ner mig fick ju glass som efterätt vilket hjälpte lite :) trött så ska strax lägga mig.. Se lite film så kanske man somnar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0