LOOOOVE - 1754 days today

 

Älsklingen och jag firade ingen direkt alla hjärtans dag, för det första tycker jag det är viktigt att alltid visa kärlek och uppskattning hela året, men sen tycker jag också att eftersom just denna dag finns kan man ju alltid göra någonting lite speciellt om man känner för det. Bara för att. Men i tisdags var jag sjuk och hemma och älsklingen var iväg på lite annat, så vi bestämmde oss för att göra nått denna helg. På tisdags kvällen när han kom hem så fick jag mig en ros, tror ni jag vart lycklig? han är duktig på att inte skämma bort mig, så därför när det väl händer blir jag extra lycklig att jag har han vid min sida. Mitt underbara hjärta!

 

Ikväll ska vi ut och äta någon god mat är tanken, vi får se vart vi hamnar då jag inte äter vad som hällst, lika bra att vara stenhård en att lalla runt! vet ej en om de blir Sandviken eller Gävle vi åker till tanken var att vi skulle köra bio på samma runda, men vi tyckte inet det gick nått som vi ville se så det vart att skippa den biten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0