Lägenhet, gävle?

Söndag och jag känner för att bara vara hemma och inte göra någonting. Men finns massor jag skulle behöva göra, så ska snart sätta lite fart (: Vad gör ni denna söndag? sista dagen på denna vecka.

Imorgon väntas kvällsjobb, ska bli kul och få jobba lite har vart allt för lite av det denna månad! Vi har även denna vecka vart och kollat på en lägenhet i Gävle, fint planerad och skapligt fin inne, skulle bli nya tapeter i vardagsrum och hall och målar man vitt i sovrummet skulle det bli en drömlägenhet nästan. Men vi vet ännu inte hur vi ska göra, vi måste svara innan tisdag kl 00.00 om vi vill ha den. Hade jag vetat att jag hade ett jobb i gävle så hade vi sagt JA direkt, nu vet vi ju inet det så det känns lite ovisst.
Vi har ju även fått nys om en lägenhet i sthlm, sjukt centralt. Dock endast en etta m kök på 35kvm.. Så jag vet inte alls, som jag skrivit tidigare i min blogg så är det ALLTID så för mig, händer det en sak händer det alltid fler saker. Man ska alltid välja mellan fler saker vilket gör beslutet ännu jobbigare för vi lär ju också se på framtiden om det är nått vi vill göra, sätta oss i en etta? svårt svårt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0