Färgen gul ger mig vårkännslor!

Jag har tänkt fota lägenheten lit ei veckan som kommer så ni kan få se lite ändringar som skett (: Får se om jag hinner sy klart de nya gardinerna bara! Sen håller sovrummet på att få sig ett lyft så det blir nog inget foto där inne, i hela lägenheten ska en röd tråd följas vilket blir svart och vitt i grunden (borsett från tapeter o golv, dåd et är hyres och jag inte får göra något åt detta) i sovrummet kommer det förutom svart och vitt vara gult och lila i färger. i vardagsrummet har jag just nu rosa, kan ni tänka er? haha! I köket är ännu ingen färg bestämd, det tar vi reda på efter vi är klar med sovrummet. Men ska iallafall som sagt kanske visa er någon bild från lägenheten i veckan ska!

 

Jag har verkligen fallt pladask för den gula färgen i inredning!

 

 

Idag blir det en tripp till valbo, om nu inte jobbet hör av sig. Kika på en dator är tanken då jag skulle vilja ha möjligheten att kunna sitta när jag vill, vilket jag inte har nu då det är sambons dator som har internet. Den stationära datorn vi har i sovrummet står ikopplad för att vi ska kunna ligga i sängen och mysa till film, vilket den är suverän till!

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

viken matta menar du? det finnsj u tre olika stockholm matta

2012-02-29 @ 16:30:46
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0