Ekar tomt

Jag blir så fruktansvärt osugen på att skriva här när jag inte trivs med designen, varför har ALLA andra finare en mig? varende blogg jag går in på har så fina, medans jag inte ens vill gå in på min för den är så ful. Så kan man känna ibland.

Finns så mycket jag vill skriva samtidigt som jag inte vill dela med mig av allt heller. Fast jag skulle mer en gärna skrika rätt ut vad jag känner, varför gör man inte det? varför behåller man allt inom sig? De flesta ser mig som en glad och trevlig tjej, vilket jag också är, absolut. Men många gånger är det där leende på väg att brista..
Några av er kanske inte vet de men jag har nå fruktansvärd längtan efter barn, vilket jag haft i flera år. Första gången idag funderade jag ang detta och jag tror jag har kommit på en stor del av varför. Kan förstå om ni kanske blir nyfiken eller så nu för jag kommer tyvärr inte skriva ut det här. Men skönt för mig endå att försöka få detta att gå ihop och försöka få mig att inte bry mig. Vilket inte alltid är det lättaste.

Finns många runt om mig som säger åt mig att strunta i denna person, han struntar i mig till 100% så varför ska jag då lägga ner mer energi på honom? det får mig att tänka vad jag gjort för fel alla dessa år?




Kommentarer
Postat av: johanna*

Känner ingen den längtan.. haft den sen jag va 17-18..

2012-02-17 @ 22:55:24
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tycker inte att du ska känna att DU har gjort nått fel?!

Förstår att det inte är lätt att släppa, men jag hoppas ändå att du kan göra det.. Då han konstant bara gör dig besviken eller får dig att må dåligt.. man ska inte ha dem i sitt liv

2012-02-18 @ 10:41:58
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: johanna*

Gjorde en jag med, Oktober 2010, mitt livs största misstag, men va precis i samma sits som dig då.. :(

2012-02-18 @ 11:12:24
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0