Vila i frid



Massa hundbus igår, jätte kul! Efter hundbuset tog jag mig till göransson arena och mötte upp min syster och hennes mamma med släkt för att hedra Marcus som tråkigt nog omkom den 4 april. Jobbigt och se många ledsna människor som man bryr sig om, men även glada stunder som denna då så mycket folk kom för att visa sitt stöd.
Vila i frid!

Efter en timme där frös både hundarna och jag så vi tog oss en promenad förbi svärföräldrarna och vart bjuden på mat (: Efter mat och efterätt så följde dom med mig enda hem så jag slapp gå själv :) Hur underbara!

Idag ska vi packa ihop Alice rum i mitten och packa ed oss lite saker och bege oss till mormors lägenhet där vi kommer få bo kommande vecka då det ska rustas här hemma och kan inte bo här medans. Drygt att man bor så litet, vill ju inte direkt tvinga Alice att bo på soffan :P Men det funkar bra.. och förhoppningsvis åker vi ju bort en vecka nästa helg, och efter dte kan vi bo hos mamma igen :)
Så idag blir det fullt upp!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken bra blogg du har och vilka fina bilder du tar :) vad har du för kamera? Kraaaam

2012-04-22 @ 12:19:40
URL: http://idaekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0