Turkiet?

 

I tisdags åkte mormor och morfar iväg 30 dagar till turkiet, nästa helg åker mamma m. familj (utom ena systern) till turkiet i 19 dagar. Systern, Alice som inte ska med pga. skola ska vara med mig under dessa dagar då hon inet fick ledigt, hon går i 9an och har massor att göra , nationella proven m.m. Så hon och Doris (mammas hund) ska vara med mig. Det kommer bli kanon bra, ska nog kunna hitta på en massa. Tanken är och har varit att vi ska ta en sista minuten ner och hälsa på en vecka, nu vart ju jag av med mitt jobb men jag har varit så nere dessa dagar att det känns som jag verkligen behöver det. Så hittar vi oss en billig flygstol ner åker vi ner i slutet av April. Hoppas verkligen detta! Evigheter sedan man var utomlands nu jag som under min uppväxt var utomlands minst en gång per år. Åker vi ner blir det förmodligen bara jag och Alice, får se hur tobbe tänker göra. Skulle vara super mysigt om han också följer med då vi den 1 maj firar 5år och under dessa 5 år har vi aldrig vart utomlands tillsammans, bara själv med andra. Isådana fall blir det två reser detta år, super! Som vissa av er vet åker ju även jag och tobbes med hans familj till Nice 19-26e september, längtar verkligen dit då jag alltid har velat åkt dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0