Sökte..

Tänkte jag skulel tipsa er läsare om Instagram, under min tid i turkiet kommer det nog inte upp så mycket på bloggen men ska försöka lägga ut mycket bilder och då genom instagram, ni söker bara på Sofilus och follow :)

Det roliga med detta inlägg är att jag tänkte först lägga in lite bilder från min instagram och kom då och tänka på att jag kan söka på google och kolla om de syns där, men på mitt namn sofilus var det någon annan tjej, men när jag sökte på sofiaforslund kom det upp några bilder och på en av dom bilderna är en gammal vän, haha ganska mysko.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Va fan? Hade jag skrivit om dej i det inlägget eller vadå? Roligt när det kommer upp bilder man känner igen. ;D

2012-04-28 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0