Snö? Nejtack.

Uppe med tuppen idag, kl 7 ringde mamma och då var det bara att slänga på sig kläderna för hon kom förbi med Doris även idag. Klart man ställer upp när man endå bara är hemma (: Så idag blir det en promenad ner på stan och posta ett brev, sen blir det städning i köket och toaletten då det är de enda kvar av denna vårstädning (: Skönt. Denna gång får jag också förhoppningsvis även hjälp av älsklingen, så man slipper städa själv. Fast när det gäller städning i sovrum och vardagsrum gör jag gärna det själv, då jag vill ah rätt sak på rätt plats. Bara drygt och gå och fixa efteråt :P
Läser även folk facebooks statusar ( de som bor runt om, hudik, borlänge m.m.) hos dom söar de? Medans en själv hade 11 plus och sol igår, idag ser de dock grått ut, men något mer snö vill jag verkligen inte ha!

April -12 / littleword.blogg.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0