Promenad som behövdes.

 

Efter att ha legat med huvudvärk hela dagen, så bestämde jag mig för att ta alvedon och ta en promenad med Nisse förbi den här härliga tjejen här ovanför! Skulle dit och hämta upp lite papper så jag kan pyssla lite med en sak här hemma, hoppas på att det vill bli bra bara (: När jag skulle gå hem följde hon med med deras hund och när vi pratat en massa märkte vi att vi redan var här hemma, så det vart en lite längre promenad tillsammans, men vad gör det när man har så mycket att prata om :) Super trevligt.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Oj, vilken otur du hade då :( Ja de verkar hårda med att man svarar och så. Jag lämnade Lilja en dag och hade på ljudlös och då hade dem skickat och redan efter 10 minuter så skickade dem igen - svara på förfrågan. Jag gjorde ju det men ändå, man borde ju få i alla fall en halvtimme på sig! Men jag är alltid jättenoga verkligen, har bara tackat nej en endaste gång, vågar inte annat :P Nu har jag ju varit på samma ställe i snart 11 veckor men sen gäller det att hålla koll på smsen igen! Hoppas du får komma tillbaka igen ändå, det ordnar sig säkert! Det är ju kris på vikarier överallt!



Men ååååh, vad snällt av dig. Jag varken kan eller har tid längre :) Jag har inga höga krav alls, bara en ny header, ny profilbild och nya bilder i sidan. Resten vill jag liksom ha samma :) Men jag skickar över ett mail, kanske imorn eller i helgen, det är ju ingen brådska så du kan ta den tid du behöver:) Supersnällt!!

2012-04-12 @ 20:17:51
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: LENA

Haha aaaw söt Nisse! Vi får träffas med hundarna sen när Nova blivit lite större och ha en riktig hund dag! :)

2012-04-12 @ 22:27:56
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0