Lista » Dag 2 - Mina föräldrar

Jag är ju uppvuxen med min underbara mamma Anna 42år, har några enstaka gånger under min uppväxt vart hos pappa också men han flytta så småning om till skutskär och därefter sågs vi inte så mycket. Mamma har stöttat mig i vått och tort så mycket hon kunnat. Jag har väl inte varit den roligaste att ha haft med att göra under min ungdom men jag är glad att hon fanns där om jag behövde henne.

Just nu i detta har jag ingen kontakt alls med min pappa, det har jag valt själv. Jag har då sagt upp min kontakt med honom helt. Jag tycker både han och delar av hans familj inte kan betee sig som vuxna människor som dom är, sedan långt tillbaka.. Det enda jag "får" från delar av hans familj är ett sms när jag fyller och när det är jul. Dom har inte firat min födelsedag så långt tillbaka jag kan minnas.
Det ligger så mycket mer bakom detta som jag inet tänker ta här som gör att jag till slut som VUXEN tagit detta beslut att jag inte vill ha med denna människa att göra längre.

Därför kommer jag heller inte skriva varken hans namn eller något i denna blogg.

Under min uppväxt har jag varit mycket med min mormor och morfar som är som ett par extra föräldrar åt mig, därför måste de nämnas i detta inlägg, jag skulle inte klara mig utan varken dom eller mamma! Tack för att ni finns!


Älskade mamma med hennes karl (:

Juni -11 / littleword.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Johanna*

Oj va lik henne du va! :D

2012-04-16 @ 13:43:48
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: saga & julia

fin blogg, bloglovinbyte? :)

/S&J

2012-04-17 @ 16:42:06
URL: http://ssecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0