Lista » Dag 1 - Om mig

Mitt namn är Sofia [ vishet' eller 'Den kloka ] fyller snart 24år. Född och uppvuxen i Sandviken, men har även bott i Norge och Halmstad. Har precis jobbat lite över ett år som barnskötare men söker mig nu till något annat, får se vad framtiden visar. Bor just nu i en tvåa med min underbara sambo och lilla blandras hund Nisse på 4 år. Jag har en underbar liten familj och underbara vänner! Medans min sambo har vin som intresse så är jag själv inte alls intresserad, jag dricker nämligen nästan aldrig. Mina stora intressen är hundar, inredning, pyssel och såklart Foto!



Kommentarer
Postat av: Andrea - mamma till Knut och gravid v39.

Hej!

Tack för namntipsen! Tyvärr har den lilla valpen somnat in då det var något fel på den, men jag ska framföra tipsen ändå.

Dvärgschnauzrar är jättefina, vi hade risen när jag växte upp och dem gillar jag också.



Fin blogg!

2012-04-16 @ 07:35:01
URL: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0