Inväntar billig resa!

Det första jag gör när jag vaknar samt 10 gånger till under en dag är att kolla resor, vi missa en chans igår, tråkigt nog. Då fanns det 1 maj en vecka för 598:-. Men den kommer fler! det är jag säker på! Prata även med mamma över skype igår och det ser ut som att vi kommer bo på deras hotell när vi kommer ner istället för hso mormor och morfar. För på mammas hotell (som då är dyrare) är det all inclusiv, det var tydligen kanon mat. Så betalar vi 1000:- extra får vi gratis mat och dricka i en hel vecka, och det är helt klart värt det! :)

Är fortfarande i mormor lägenhet och har bara tillgång till hennes dator därför blir det inte lika mycket uppdateringar och bilder. Som ni märker ni som ville ha en design händer det ännu inte så mycket på den fronten heller.. tar igen det efter en förmodligen utlandsresa nästa vecka. Då kommer jag hem med ny energi och tid :)

Idag kommer dagen bestå av massa äreenden, har massor av papper att gå igenom och skicka iväg.. så ska strax börja gå hemmåt och rensa bland alla papper, varför kan man inte vara duktig och sortera från början.. Dags att ta tag i det nu kanske.

Vad ska ni hitta på idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0