Hårfärg och Stress!

Som vanligt har jag för mycket att göra så bloggen hamnar lite år sidan tyvärr, hinner inte ens läsa de bloggar jag själv läser. Fullt upp hela tiden?! och stressad som tusan. Varför vet jag inte egentligen, jag är bara den som verkligen måste passa tider m.m fast det bara gäller syrran som egentligen kan vänta 5 min. Men ska försöka lugna ner mig lite och hoppas på en vecka i solen så jag kan vila upp mig ordentligen. Denna vecka har verkligen varit jätte jobbig. Varför jag la upp denna bild var för att jag har som vanligt börjar sakna denna hårfärg, så funderar på att göra det igen, haha! Kan inte bestämma mig.. Om, så ska jag göra den innan turkiet! vad tycker ni?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0