Det är såhär..

Ja som ni kanske märker på både Facebook och här på bloggen så är jag inte alls på humör. Det sägs att man alltid ska vara positiv och glad på bloggen. Men varför ska man inte kunna skriva hur man mår och känner.. Jag kan vara privat här i bloggen men jag har aldrig varit jätte privat. Finns så mycket jag skulle vilja säga och berätta men av någon anledning har jag svårt för folk som dömmer och pratar bakom ens rygg.. Därför tänker jag inte ny heller skriva en massa saker om mig.
Fast det kanske lät så.

Men jag har nyss blivit av med jobbet mitt pga dålig information och massa annat onödigt. Jag har sedan den sista mars varit mellan två jobb som man kan säga. Detta gör att jag för det mesta sitter hemma bara vilket gör att jag hamnar i värsta gropen, botten is nådd!?

Och precis när en av mina sk. Drömmar skulle infinna sig, vi skulle veckan efter skriva på kontrakt på en ny lägenhet och inte varsomhelst hällst utan i gävle! Nu vart ju inte detta av eftersom jag hamna mellan två jobb. Vilket knäckte mig otroligt.

Ni ska veta att det är absolut inte hela sagan, finns annat som är ännu mer privat så där tar de stop.

Till saken är att jag faktiskt börjar jobba igen i juni fast då bara till augusti som det ser ut, ja sommarjobb! Tacka fan för att jag tacka ja till det i januari!

Efter det är tanken att förhoppningsvis få forsätta med dagis jobb fast i gävle, håll tummar och tår för de!

Jag tänker och vill mycket annars endå men att bli arbetslös och ha alla dessa drömmar och se dom krossas har förstört mig totalt dessa dagar.

Det syns verkligen inte på mig, men när ingen ser vill jag bara lägga mig på golvet och gråta! Barnsligt kan vissa tycka. Det hjälper inte att tycka synd om sig själv kan andra tycka! Men ibland är det faktiskt skönt Kan jag tycka!


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: den har jag gjort och skrivit ut ;D



Jag jobbar o7.oo-typ 18.3o imorgon :/ så efter de isf ? :)

2012-04-11 @ 19:52:01
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: Lina

Usch va tråkigt att läsa! Men vet du vad? När man är i botten kan det bara bli bättre! All lycka till dej! Puss o kram!

2012-04-11 @ 21:01:17
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: johanna*

vi borde träffas med hundarna någon dag så du kanske kommer på bättre tankar :)

2012-04-11 @ 21:56:01
Postat av: Sofie

jamen de blir toppen de :D

Vi bor på 15 :) OM jag kommer ihåg kan jag ta med till jobbet och svänga förbi med dom påväg hem men jag har ju ditt nummer så kan höra av mig isf ?! :D

2012-04-11 @ 21:56:50
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Postat av: Ylva

Ibland måste man nå botten för att hitta till toppen! Det fixar du absolut :)



Vad fin din header blev föresten!! Det är så snyggt med svart/vitt :) Jag vill också ha en ny, nångång man får tid och ork :P



Kram!

2012-04-12 @ 14:58:27
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt :)

2012-04-12 @ 19:08:42
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej vännen. Har inte läst några bloggar på några dagar då jag haft fullt upp med både de ena och det andra. Gör jätte ont att läsa att ingenting går som det var tänkt! Men det är bara att bryta ihop för att kunna ta sig upp igen! Det kommer lösa sig med jobb och ni kommer att ta er till Gävle:) Gäller att inte ge upp nu bara för att det tog emot! Kämpa på nu!! Hojta till om du vill träffas någon dag här:) Kraaaam

2012-04-12 @ 22:04:09
URL: http://eneledammadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0