» Dag 5 - En (tre?) vän jag inte skulle klara mig utan

Mars -12 / littleword.blogg.se

Mickan med sin underbara lilla prins Jack!

 

Mikaela är verkligen en helt underbar tjej som jag kan prata med om VAD SOM HÄLLST och nästan närsom hällst. Vi har inte varit vänner allt förlänge, eller ja, snart 4 år?! Vart tog tiden vägen? Jag är iallafall verkligen glad att jag träffade dig den där sommaren och att du alltid har funnits där för mig i både solsken och gråa dagar. Det har stått mycket ivägen som vi inte brytt oss om därför är vi där vi är idag, vilket jag är fruktansvärt glad över, för hur skulle jag klara mig utan dig? Tack för att du finns världens bästa tjej!

 

Det är svårt och säga en person då det faktiskt finns två i mitt liv. Som även hon är mamma, men till världens finaste lilla prinsessa. Hon har också funnits där för mig när jag mått som dåligast, då jag gjort mitt livs värsta beslut men även när jag mått som bäst. Det är då man verkligen märker vilka ens närmaste vänner är. Madelene har jag kännt sedan högstadiet, men började inte umgås förens i gymnasiet där vi även gick i samma klass, sedan dess har hon båda funnits där för varandra och jag hoppas verkligen det forsätter fast vi bor på olika orter! Underbara människor är ni båda två. Tack för att ni finns!!

 

Mars -12 / Littleword.blogg.se

Madelene med mickans lilla prins Jack, ungifär en månad innan prinsessan kika ut!

 

Varför jag skriver prinsessa är för att den söta lilla tjejen har ännu inte fått sig något namn :)

 

 

 

Såklart måste ju min älskade kärlek & sambo även han få stå med då han älskat mig i hela 1815 dagar idag och samtidigt varit min bästa vän i ur och skur.. jag kan själv inte förstå att en sådan underbar person kan stå ut med mig? Det är tur vi båda har en stor skopa humor och kan prata med varandra. Vi kan prata med varandra om allt och inget och vi finns där för varandra genom våran resa här i livet. Älskar dig bästa vän och kärlek!

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna*

sv. ja men det gör jag

(vi) gärna :D

2012-04-19 @ 23:14:22
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men GULLIGA du! Ibland kanske jag inte har några bra svar eller kanske inte kan hjälpa dig men jag kommer finnas där ;) STOR KRAM <3

2012-04-20 @ 10:14:33
URL: http://sirioleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0