Borta hela 3 veckor!

Har suttit i eftermiddags och kikat på sex and the cityfilmerna, men efter att ha sett början på 2an så fick jag pausa för då var det dags för brynäs if att vinna GULDET och det kan man ju inte missa!! så jävkla härligt, kan min älskling få sova :) Ska lägga mig nu igen och kika vidare, imorgon ska jag upp någorlunda tid och iväg till systrarnas skola och gå på samtal med mamma och höra vad duktig min syster är :) Efter det blir det hem till dom och hjälpa till och packa och vinka hejdå. 3 hela långa veckor, förhoppningsvis blir det bara 2 veckor då vi med största sannolikhet kommer åka ner en vecka.. Gud vad jag längtar!!

Jag kommer iallafall vara hundvakt även, åt sötnos Doris, så ni tjejer med hundar hör gärna av er så ses vi och tar lite promenader, hon behöver få träffa lite hundar :)


Kommentarer
Postat av: johanna*

Jag jobbar förmiddagar så jag kan på eftermiddagarna eller helger :)

2012-04-19 @ 22:47:17
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0