Barn

Ja som överskriften säger, barn. Många som undrar när jag och tobbe ska skaffa oss en liten och det enda svaret vi har till det är när rätt tillfälle kommer och när vi känner oss redo för det stora ansvaret som följer. Till saken var att jag tänkte visa er en liten sak. Jag har ju några vänner som har barn eller väntar barn, så när jag är på loppisar eller så hittar jag mycket nya fräscha kläder jag ibland brukar köpa till dom. Men ibland är de så fina att jag inte kan hålla mig att själv behålla dessa. Tur det inte händer allt för ofta. Lite får man ju tänka efter :P Men just nu har jag bara en fin stickad overall och ett par skor som är sedan jag själv var liten i denna låda (: Är det bara jag som har denna låda, elle har ni också en låda undangömd? :) (Ni som inte har barn då)

April -12 / Littleword.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0