4 filmer jag längtar efter!

Tycker det faktiskt kan vara lite jobbig tnär man hittar massa bra trailers och så visar det sig att det dröjer ett tag innan filmen ens kommer ut. Vissa av dessa filmer kommer redan i slutet av April.. Men en av dom kommer inte ut förens i JULI.. DRYGT är bara förnamnet. Jag gillar ju dessa tjejfilmer, kärlek och speciellt när dom blandat in dans och snygga killar.. Helt i min smak! Och som filmen The Avengers kanske inte är en sådan film direkt men av någon anledning gillar jag även dessa robotfilmer, finns fler så är det någon som gillar sådana filmer kan jag rada upp några av dessa. Vad tycker du om dessa, något du skulle kunna se? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0