Måndag it is.

Nyss kommit från jobbet, så kul och vara på samma dagis där man känner både personal och barn! Trivs är bara förnamnet. Myser just nu under filten ska strax se lite avsnitt sedan till ICA för att hämta ut ett par av skorna från LUNDBERG, ska bli kul och se om jag kan ha dom (:

Även fått jobb imorgon och onsdag, 8h dagar! underbart. Sedan blir det nog inget med lägenheten som var på G heller, jätte tråkigt. Jag skulle vilja flytta nu på en gång. Så vet du någon stor tvåa eller trea, så tipsa mig gärna! (:


Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande med skorna! Vilken färg blev det? Jag tyckte de var rätt stora i storlek, så hoppas de passar dig!

Kram

2011-10-24 @ 16:05:46
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0