Att uppleva den eviga kärleken tar inte lång tid.

Snart iväg och jobba, 12.30 - 17 blir det idag, skönt med kort dag. Men skulle verkligen behöva lite fler timmar denna månad, har varit ganska lite jobb. Tanken var inattatt jag skulle upp kl 6 och kika om det kommit upp någon lägenhet, men jag var alldeles för trött då Nisse hållt mig vaken halva natten. Så får se om jag orkar mig upp imorgon, förhoppningsvis! Skulle så gärna vilja flytta nu, iallafall till våren och få lite större och kunna inreda lite mer, nu känns det som jag inte har plats för de saker jag vill ha. Som det ser ut just nu letar vi även lägenhet i Gävle, finns mer jobb och vänner där för både mig och hjärtat. Sedan en större stad, skulle ju man ju inte direkt tacka nej till.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror gävle blir kanon! Skulle inte ha något emot att bo där själv, men känns lite onödigt med resekostnader och tid när jag jobbar här i stan :)

Håller en tumme för att ni hittar ett bra boende snart :)

2011-11-25 @ 19:33:23
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0