Underbara dagar!

Idag åkte min fina vän och hennes man hem till piteå, det har vart helt underbart att få träffa dom. Nu får det inte dröja 3 år till nästa besök. Utan jag har nu smått planera in att ta en tripp upp i höst efter vi kommer hem från Frankrike, så jag hoppas det blir av. Skulle vara jätte kul att få se hyur dom bor och få träffa deras liten som nu låg varmt ihopkuren i sin mammas mage. Jätte roligt att ni kom ner, tack för dessa underbara dagar jag fick med er - Gladaste tjejen i stan!

Under dessa dagar har vi även hunnit massor, i torsdag em när dom anlände vart det massa handling för att sedan massa matlagning och tacos ätande som sedan vart en massa prat och mys. Dagen efter hamna vi i falun och sågmyra för att fynda massor, även en himla god lunch. Mot kvällen hamna vi i Gävle på bio - The Avengers för att sedan hamna hemma och sova. Idag fick jag täffa dom en liten snabbis för att säga hejdå innan dom for iväg på IKEA och sedan hemåt.

Det har vart mycket på några dagar så idag har jag bara ett måste - vika tvätt, resten av dagen ska jag bara ligga i sängen och kika film, kanske lite sims för att bryta av lite.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack snälla du. Ska vi byta? jag vill ha lååångt! ;D

2012-05-21 @ 20:39:59
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0