Två veckor senare - -3kg

Varit tyst här nu, men internet har slutat funkat i några dagar och jag tycker det är alldeles för tråkigt att skriva från mobilen. Igår och idag har jag promenerat 1,2 mil, sjukt härligt! Innan jag for till Turkiet bestämd jag mig för att när jag kommer hem därifrån skulle jag ta tag i att gå ne ri vikt igen då jag slappat alldeles för mycket (som tur är bara gått upp ca 1 kg på den slapp tiden) sagt och gjort, två veckor sedan jag ikom hem och har nu gått ner ca 3 kg! Om några hg har jag nått mitt första delmål! Hur underbart? efter det är de bara ca 10 - 15kg kvar? Men jag måste ju börja någonstans. Det får helt enkelt bli Beach 2013 för mig :)

Instagram @ Sofilus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0