Jobbsökaren

Jag kände att jag lära skriva på en gång jag såg detta, då det är nått jag tänker på varje gång jag söker ett jobb. När man sitter på ams hemsida eller någon annan jobbsajt och hittar ett jobb man kan passa med och söker, oftast kan det även bli flera stycken ansökningar man skickar. Men man får aldrig något svar, varken att dom fått ansökan (den kanske hamna fel?) eller om jobbet är tillsatt. Så idag när jag kolla min mail då hade jag faktiskt fått svar från ett jobb jag sökte igår att dom tacka för min ansökan, varför gör inte de flesta arbetsgivare så för? Jag kan ju kanske förstå om dom får några tusen ansökningar, men då borde dom ha något mail som går ut automatiskt till de som ansökt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0