Dags igen då?

Nu har jag haft "semester" allt för länge från bloiggen, jag saknar det lite faktiskt, men skulle endå kunna klara mig utan. Under denna tid har jag endå lyckats uppdaterat mig väldigt mycket på instagram - Sofilus, så följ mig där. Varit fullt upp sedan jag kom hem för snart en vecka sedan så, syster har konfimerat sig, andra syster har haft dansuppvisning, fixat med sommarjobbet, packat upp, städat lägenheten träffat vänner och faktiaskt passat på att sola solarium! Jag måste ju hålla igång brännan ;)

Denna vecka kommer bestå av tvätta, måla och bara vara! Förhoppningsvis kommer en nära vän till mig som bor alldeles för långtt bort och hålsar på några dagar, jag hoppas så jag spricker snart! Längtar.

Bilder från resan kommer så småning om.

Syster och jag


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

gud så fina ni är !! :)

2012-05-14 @ 22:53:23
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0