Nissesöt ♥

 

 

 

 

 

Hade inte så mycket för mig idag, skulle ha vart på möte men hitta inte papprena så blev hemma. Målat lite på vpårat kommande vardagsrums bord, hoppas det blir klart snart verkligen!! Då fattas det en matta och lite kuddar bara så är jag nog ganska nöjd. Iallafall tillbaka till att jag inte hade så mycket för mig så tog jag med Nisse ut i den lilla snön vi har kvar och knäppte lite kort. MEN Nisse är verkligen inget fan av kameran så fort jag drog upp kameran och skulle knäppa kikade han åt ett helt annat håll, gick inte ens att få profilbild på han! Trök hund. Men dessa ovanför var ivarjefall några av dom som vart bra. Kameran jag använder på dessa kort är nikon D90.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0