*I want to fall in love with you again, again, again...

Har faktiskt börjat färga mitt hår som bild 1, alltså med ljusa toppar, men denna gång tar jag det lite lugnare.. då jag inte vill skada mitt hår alltförmycket som jag gjorde sist. Men en början är gjord i varjefall. Denna lördag spenderas helt ensam, älsklingen jobbar och efetr det mysa med sina vänner så jag och Nisse myser på för oss själva här hemma idag/kväll. Då kan jag ju i varjefall tända massa ljus utan att behöva gå och tända dom om och om igen. Ja min sambo gillar inte att ha tända ljus så han går och släker dom, speciellt dom på toaletten? det är ju där jag vill ha dom tända då våran toalett är iskall, som tydligen ska ha golvärme? vart är den?  Men först strax ner på loppisen igen och kika om jag fått in några pengar eller inte för att sedan mysa ner i soffan till någon film. min mage är nte helt hundra idag heller på tal om någonting annat. att jag ska behöva ha såhär ont 3-4 dagar varje vecka, tydligen strassmage? Så jag har försökt bättra mig lite ang maten och lite mer promenader. försöka funkar ju alltid.

Foto: Sofia Forslund

 

*Ellie Goulding - Animal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0