Årets BigBrother

Ja som överskriften säger.. Jag har inte gillat personerna från början så har mest kikat när jag haft tid och ork. Men nu börjar det verkligen spåra. Detta år har dom verkligen misslyckats med att sätta ihop roliga personer. En hel hög med mobbare är vad dom hittat. Sorgligt! Det får mig att inte vilja kolla något mer.

Kikade nyss på live som dom har mellan klockan 19-20.. Och känner frågan, va fan gör Sipan kvar i huset?

Jag blir tokig på dom som inte kan räkna till tio och försöka förstå vad folk menar när dom pratar. Utan istället missuppfattar dom allt verkligen och drar det alldeles för långt..


Kommentarer
Postat av: Lina

Håller helt med! Så himla tråkigt, och Sipan klarar man inte av att se alls snart. Bara tjafs, bråk och meningslösa diskussioner som aldrig leder någon vart pga att ingen lyssnar.. Alla bara pratar.

2012-03-20 @ 20:29:29
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad har du för nagellack och färg?

Ser ut precis som det jag målat med idag :)

2012-03-23 @ 14:12:42
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0