Val av taklampa

Idag vart det en fruktansvärt lugn dag på jobbet, 3 personal och 3 barn?! Men dagen gick och jag fick sluta lite tidigare!

Tanken var att jag skulle hem och sova en timme eller två för att orka vara vaken ikväll, men jag fastna vid datorn som vanligt. Suttit och kikat runt lite efter en taklampa till vardagsrummet, då det är nästa grej som ska köpas i inredningsväg.

Den vi har nu är vit och plastig, inte alls i den stil jag vill ha heller. Men har ännu inte hittat någon som passar oss ännu, det är så svårt, vissa dyra och vissa billiga, vissa gillar jag men inte tobbe.. Men jag vill ju endå köpa nått som jag vet att kommer passa oss båda och sedan när vi förhoppningsvis flyttar inom snar framtid.

Hitta denna på ellos;

 

Det är nog den enda lampa jag fastnat för hitills. Men för några veckor sedan hitta jag min dröm lampa, men nu finns den igenstans? inte ens någon som är lik den..

Du som läser har kanske något förslag? skicka görna en länk till lampan du tror skulle passa här hemma (:


Kommentarer
Postat av: martina

jasså heter det ombre? det visste jag inte! :P

jag hade jävliga problem med det haha. blonderade/avfärgade NIO(!!!!)ggr, sen körde jag i grått tre ggr och sen tröttnade jag och hade i rött. inge kul att ha asiathår! ;P

2012-01-13 @ 23:05:50
URL: http://supermarryo.blogspot.com
Postat av: Sofia

den där lampan är sååå snygg

2012-01-14 @ 09:50:10
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Augustifamiljen

Hej!

Roligt att du gillade byrån vi har i hallen. Önskar att jag hade gjort den själv, men den hittade jag faktiskt på Jysk av alla ställen :) Finns fortfarande i sortimentet tror jag!



Tjing!

2012-01-14 @ 19:28:31
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0