Omelett.

Har varit väldigt glest här på inlägg, dte beror på att jag jobbar mycket nu plus att när jag komme rhem sitter oftast älsklingen vidd atorn (det är hans) så jag har inte alls suttit vid den, sen har jag inte fått mitt mobilbloggande att funka som jag vill så därför blir det heller inga inlägg därifrån heller.

Men ska försöka få in något mer inlägg i veckan, lovar! (:


Såhär kan en lunch se ut för mig de dagar jag äter den hemma. På jobbet är det lite svårare, försöker äta lite och skippa pastan och potatisen, men ibland tar jag en liiiten tugga av det då jag verkligen måste ha energin när jag jobbar heela dagen! men försöker är ju alltid ett plus. Nu var det ett tag sedan det vart en promenad också, inte bra inte bra. Blir en ikväll iallafall då jag endå lär gå och  hämta Nisse efetr jobbet. Jobbar 13-19 idag (:


Kommentarer
Postat av: Johanna*

sv. vad jag läst om dom så passar ju båda. så jag ska nog gå på priset ändå :p

2012-01-12 @ 20:26:23
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0