Facbook - gone!

Jag har nyss Inaktiverat mitt konto på Facebook av just den anledningen att det är alldels för mycket information om vissa personer. Som jag inte ville läsa eller veta av, så för ett tag nu ska jag iallafall FÖRSÖKA vara utan.. För facebook är faktiskt väldigt beroendeframkallat. Gamla klasskompisar man vill se vad dom har för sig, eller andra vänner man knappt träffar. Men som sagt finns jag fortfarande på msn; [email protected] och även min mobil, skicka in en kommentar om ni vill ha detta nr då det inet går att söka på.




Kommentarer
Postat av: Madde

Det är starkt gjort att ta bort den:) Jag saknar inte min ett dugg måste jag säga. Tog bort min i början på sep och fick ett ryck efter 1½ månad att ta tillbaka den men så fort jag loggade in igen så blev jag föbannad.. Fick en klump i magen och sedan dess har jag varit utan och inte känt ett behov av att behöva logga in igen. Jag känner mig fri faktiskt haha.. Låter töntigt kanske men så är de:) Klarar mig bra med bloggen och mobilen haha:) Så bit ihop för i början är de tufft eftersom de är som du skriver - ett beroende.. Men man vet ju att kontot finns kvar så fort man loggar in igen så ingenting försvinner ju under tiden:) KRAAM

2012-01-06 @ 09:24:10
URL: http://eneledammadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0