New in - IKEA

Lite nya tavlor och motiv från ikea inköpt!

 

Godmorgon! Underbardag med massa sol, dock minusgrader ute vilket inte alls gillas. Idag på schemat står städning och storhandling, måste verkligen fylla upp kylskåpet här hemma så man slipepr gå och småhandla hela tiden vilket blir dyrt i längden. Här ovanför ser ni som sgat lite nya tavlor och motiv som jag köpte häromdagen, det ska dock in nya motiv så fort jag bestämmer mig för att framkalla lite nya bilder, vill som sagt hällst ha bilder man själv tagit och även nått ed lite text på för att det ska bli så personligt som möjligt. Bilden på två av mina systrar ska även bytas ut mot två nya och då även dom i svart vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0