I wish nothing but the best for you

Duschen är gjord och nu funderar jag på om det ska bli en promenad, eller om jag ska cykla till gymmet? För det ser väldigt halt ute och då vågar man ju inte knalla på, då bryter man vell benet eller något i den stilen. Det tåls att fundera på i varje fall. När klockan slår 14 ska jag möte upp mamma för en liten promenad bort och köpa ett överkast till henne, sen tänkte jag smita med henne hem och foto Doris lite, har inte haft möjlighet ännu inte med den kameran jag vill fota med iallafall. Sen blir det vell slapp resten av söndagen, blir då ingen dator för mig då älsklingen ska spela någon stor turnering på pokern, som jag verkligen vill att han vinner så vi kan dra oss till ett varmare land eller så skulle vara helt underbart ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0